torsdag den 3. januar 2013

It's present time...

                 1. Kartell Lampe (model Bourgie), 2. Infinity cube, 3. Lysestager fra Lisbeth Dahl

1. Gryde fra Le Creuset, 2. Ansigts creme, ansigtsmaske og rensetonic fra Tromborg, 3. Shampoo fra Provost, 4. Handcreme og lipbalm fra Ole Henriksen, 5. Mascara fra Loreal og Maybeline, 6. Film: Drive, Love and other drugs, Crazy Stupid Love og One tree hill sæson 8, 7. Lys fra Lisbeth Dahl, 8. Kapsler til min fantastisk Dolce Gusto 9. Sengetøj (manglende billede) 10. Glimmer neglelak (manglende billede)

Fik alle disse lækre ting i julegaver. Føler mig simpelthen så begavet af min søde familie. Min aller bedste gave var min Bourgie lampe fra Kartell! Den har jeg sukket efter utrolig længe... Bliver helt glad hver gang jeg kigger på den  :-)

/ Stine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar