søndag den 23. september 2012

Brunch 23.09.12




Outfit: Jumpsuit fra Sparkz og tømmermændsøjne

Efter 4 timers søvn hos Stine, tog jeg hjem til min mor, hvor den stod på lækker brunch. Min storebror Michael, som er på billede nummer 2, kom også og det var skønt at se ham! Tømmermænd (!"#"€"!) og brunch gjorde lige min søndag morgen lidt bedre og det skal min skønne mor have stor tak for (altså for brunch, tømmermænd klarede jeg fint selv..). Bagefter tog jeg mig en lang lur på 3,5 time, så nu er jeg godt frisk. Tror jeg vil bruge min aften på at se en god film og slappe af i sofaen med dyne over mig og måske tjekke lidt netshops ud. I morgen står den på en lang arbejdsdag, grundet vi har status.

God søndag!

/Monique

2 kommentarer:

  1. Det ser super lækkert ud. Jeg bliver jo helt sulten :)

    Du er velkommen til at blive fast læser
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak, vil jeg gøre og det samme er du velkommen til her. :-)
    God mandag.

    SvarSlet