onsdag den 19. september 2012

Birthday girl - Mie


smukke Mie

Mie og jeg i Athen på studietur i 2.g
Blazer - H&M // Buksedragt - H&M // Hat - H&M // Solbriller - Ray Ban 

Mie og hendes smukke tvillingesøster Stine
5 timer til vognturen begynder, og vi er da i byen og meget fulde....


en GOD aften på Karel... :-)))


I tirsdags fyldte verdens dejligste pige Mie 20 år, sammen med hendes tvillingesøster Stine. Og DET skal fejres i aften og jeg glææææder mig! Mie og jeg har gået i samme klasse i gymnasiet og snakker stadig rigtig meget sammen. Oven over er lidt sjove billeder (håber du tilgiver mig Mie!), hvor jeg har skrevet en kort beskrivelse, så i kan få et indtryk af hvem skønne Mie er og hvor sjovt vi har det når vi er sammen. I skal hvertfald nok komme til at se mere af hende på bloggen.

Jeg ved stadig ikke helt hvad jeg skal have på i aften, men tænker noget stille og roligt, så ingen høje Jeffery's i aften. Skal jo lige have i baghovedet at der venter en arbejdsdag fra 10-19, i morgen. Men mon ikke der kommer en øl eller 2 ned alligevel. ;-) Vi starter på Mie og Stine's arbejde, hvor vi sidder og hygger, hvorefter planen er at vi tager i Kødbyen og holder en fest. Er sikker på det nok skal blive en sjov aften!


/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar