onsdag den 19. september 2012

I WANT - SHOES



Jeffery Campbell - New Lita




Friis & Company Olly (Black)




Nike air max 87

Overstående 3 par sko, ville jeg være lykkelig over landede i min sko garderobe indenfor den kommende fremtid. På første billede ses en ny model fra Jeffery Campbell, som er mit ynglings brand indenfor sko og må indrømme jeg ikke har fortrudt et eneste af mine 5 par jeg allerede ejer! Andet par er en støvle fra Friis & Company, som er et mærke jeg med tiden har holdt mere og mere øje med, da de virkelige har oppet sig i deres sidste par kollektioner. Støvlen kan køben der hvor Stine og jeg arbejder i Deres på Strøget, så kom endelig forbi og prøv dem hvis i selv er ligeså bidt af dem, som vi er. Jeg skal i hvertfald eje dem! Det sidste par kan jeg virkelig ikke opsnuse nogen steder.. Et par hvide air max 87 fra Nike, som jeg synes ville være SÅ fede til alt det sorte tøj jeg for tiden ifører mig i. Så hvis I ved hvor de kan fås, så smid gerne en kommentar. ;-)

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar