tirsdag den 18. september 2012

One of my best friends











Kjole - Moss Copenhagen // Cowboy jakke - Vintage Levis // Støvler - Pavement // taske - Inwear // Solbriller - Deres // Halsring - Nelly // Ringe - H&M og Line & jo // Negle - sort shellac

For 2 uger siden, hvor solen stod højt på himlen, tilbragte jeg min fridag med en af mine bedste venner der hedder Hans. Vi har gået i klasse sammen i gymnasiet og jeg er simpelthen så glad for vi stadig snakker sammen! Han kommer sammen med en af mine bedste veninder, der hedder Signe og de er nok et af de mest fantastiske par der findes, så det er jo bare en bonus af kende dem begge så godt.

Vi var inde i Københavns gader, hvor vi (første billede), smagte et shot ved navn "ginger shot", som hans med stor glæde ville give, da han syntes det var morsomt, eftersom jeg er rødhåret normalt (vandt da også prisen som 'årets ginger' på vores gymnasium, og for ikke at gøre det mere komisk, så havde jeg da lige farvet mit hår hvidt dagen før.......) men det der ginger shot kan ikke anbefales! Vi måtte tage en flaske vand fra boden før vi havde betalt, da det var voldsomt stærkt, pga. mængden af ingefær der var tilføjet. Meeeeeeen sjovt var det da og vi var blevet advaret af den søde ekspedient! :o)

Vi gik ned af en af sidegaderne, hvor der ligger et sted der hedder "Vandkunstens Sandwich", hvor jeg fik en lækker salat og Hans en god sandwich, som vi spiste på en trappe nær. Det synes jeg ofte er meget hyggeligere end at sidde på en café. Så her sad vi og sludrede om alt mellem himmel og jord.

Som afslutning i indre København, fik vi en kop kaffe og en iskaffe med chokoladecreme. Stedet vi fik det kan jeg desværre ikke huske navnet på, men man kan se at størstedelen der sidder og nyder sin kaffe, sidder med bøger og studere. Hvis man går igennem Jorks Passage og blot 150 m frem finder man det på højre hånd og jeg kan varmt anbefale det, da priserne er meget overkommelige!

Hans skal have en stor tak, for at gøre min fridag helt fantastisk! :-)

/ Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar