torsdag den 27. september 2012

DAGENS 27.09.12

Skjorte - Bik bok // Jeans - Dr. Denim // Net - Cheap Monday //Sko - Pavement  //Halskæde - Pieces

Skjorte - Monki // Jeans - Won Hundred //Sko - Vans  //Armbånd - Bod i Athen

Et hurtigt dagens lige efter lukketid, blev taget i butikken idag, da vejret ikke lige var til billeder ude. Har stadig ikke fået lavet mit kamera, så undskylder for den dårlige kvalitet.. I dag har Stine og jeg haft vagt sammen og vi har rigtig hygget, på trods af der var en masse der skulle laves! Jeg er først kommet hjem nu, da jeg tog op og træne efter arbejde og ikke nåede bussen hjem, hvilket resulterede i jeg måtte vente 30 min på næste. Men pyt, så fik jeg lagt fin neglelak i ventetiden, så nu er de klar til vi indtager The Bank i morgen. :-)

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar