onsdag den 26. september 2012

NEW IN - SEPTEMBER

H&M 39.95

H&M 39,95

H&M 79,95

Sephora 39,95

H&M 59,95

Sparkz (kollektionsprøve)

Cheap Monday 349,95

Skindbutik på strøget 49,95
Her er et lille overblik over mine køb denne måned (har sikkert glemt noget). Det blev en billig shoppemåned, da de fleste af mine penge blev brugt på transport, fuldemands mad og byen.. Puha! Det må vi lave om på i den nye måned. :-)

Tog ikke ind til byen, da jeg fandt ud af jeg har mistet mit Dankort i byen i lørdags.. så nu sidder jeg herhjemme og vil lave mig en god frokost og senere tage op og træne. Glæder mig til om 10 dage, hvor jeg får et nyt kort. wuuuhu! (kunne han ikke have sagt 30 dage? Så havde jeg været lykkelig over at se min konto næste måned, hehe)

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar