lørdag den 22. september 2012

Malk de Koijn i Tivoli!

 
 

Igår var jeg inde og høre Malk de Koijn i Tivoli med min gode veinde, Sascha. Det var en super lækker koncert! Men synes desværre ikke helt at de fik publikum med, hvilket jeg ofte synes, er et problem for mange af de kunstnere der optræder på Plænen. Er super ked af, at jeg ikke fik set Malk de Koijn på Roskilde festival i år, da det må ha' været lidt af en fest. Men synes nu at drengene gjorde det godt!

Efter Tivoli tog Sascha og jeg på Crystal Club (En ny club, der  lige er åbnet. Ligger på Vesterbrogade). Moniques og min kollega og gode veinde, Kit, arbejder der. Sascha og jeg fik en super lækker drink, som vi har valgt at døbe, den smeltede københavner (smager af en smeltet københavner stang.. muuums). Vi fik også disse lækre shots, som ses på billede nedenfor. Crystal club er en super hyggelig club og det er bestemt et sted jeg skal hen igen snart!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar