lørdag den 17. november 2012

Billeder fra KEANE



Billederne er fra i onsdags, hvor jeg var til KEANE koncert med min søster i den Grå hal. Det var en fantastisk koncert! Vi stod aller forrest, så var kun en lille meter fra du sublime Tom (forsangeren). Tom har den mest vidunderlige stemme og rammer bare tonerne klokkenklart! Jeg kunne lytte til hans stemme dagen lang. Har været til koncert med Keane to gange før. De forstår virkelig at holde en fest på scenen, specielt Tom. Mange af deres numre er også meget stille, men det var en rigitg god blanding til Koncerten. Ser allerede frem til at de kommer til Danmark igen!
 
I går var jeg i byen med Nanna, og var først hjemme lidt over 7 imorges, så er ret ramt ligenu. Vi havde bare den sjoveste hyggeligste bytur. Vi startede med at drikke drinks hos Nanna og efter det tog vi på Bank (surprise hahah). Der var lidt tyndt med mennesker igår, men til trods for det havde vi det super sjovt! Vi endte aftenen på Burger King med en god whopper.. Mums.
I aften skal jeg til fødselsdag hos min veinde Anja og i byen og fejre hende!
Kommer billeder fra begge aftemer imorgen ;-)
 
God aften damer!
 
/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar