onsdag den 7. november 2012

Long time ago ..

Skjorte - Bik Bok // Afklippede shorts - Dr. Denim // Sko - Vagabond // Øreringe - Dope

Stine har leget med nitter vi bestilte fra Ebay, wuhuu

Strik - Topshop // Jeans - Won Hundred // Bandeau Bh - Cheap Monday // Støvler - Pavement // Halskæde - Nelly


Puha, det er længe siden jeg har blogget, jeg BEKLAGER meget! Har de sidste 8 dage arbejdet i 77 timer, så har været pænt presset og derfor ikke haft meget tid til andet end arbejde og sove... fucking no life jeg har kørt. men.. nu har jeg endelig fri i morgen, hvor jeg skal til frisøren kl. 10 og kl 13:30 skal jeg til et photoshoot hvor Mille Ayo har spurgt om jeg vil stå model til nogen billeder. Jeg har aldrig prøvet det før, så det skal nok blive sjovt! Men skal nok lave et indlæg om det senere. :-)

Nu vil jeg smutte i seng og glæde mig til en FANTASTIK weekend, der fredag kommer til at bestå af arbejde om dagen og hygge med gymnasiepigerne, hvor vi skal drikke os fulde og i byyyyyyen! Lørdag skal jeg og Stine ud med Deres, hvor vi skal på Spektrum og være fulde! Billeder kommer af alt balladen vi får lavet, wuhuuuuu glæder mig. :-D

/ Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar