fredag den 30. november 2012

Secondhand jackets!


Købte disse to smukke jakker i en genbrug på Vesterbrogade i mandags. Den første er en lammeskindspelsjakke, som er utrolig lækker og varm (så skønt, nu hvor det virkelig er blevet koldt!). Jeg skulle af med 450 kr. for den, da det jo er pels.
Den anden jakke er en oversized skindjakke! Den er bare så fed og er sikker på at det bliver min nye yndlings jakke, når det igen bliver lidt varmere! Den skal helt sikkert ses på, så lover jer, at I snart får lov at se den i action ;-) Jeg skulle af med 375 kr. for den.
Derudover købte jeg en meget vild glittertop, som jeg skal bruge til julefrokost på the Bank, så den får I at se til den tid...

I dag står den på arbejde i butikken og senere vagt i registreringen på the Bank!

God dag damer!

/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar