mandag den 12. november 2012

Min nye Dolce Gusto

I fredags modtog jeg mine nye Dolce Gusto kaffemaskine! Så nu er mit køkken snart fuldkomment. Den er simpelthen så smart. Den er let at betjene og fylder ingenting. Jeg elsker kaffe, men når ikke altid at få brugt min stempelkaffemaskine om morgenen, da det lige tager lidt tid. Så derfor er det skønt med Dolce Gusto, da det tager absolut ingen tid. Jeg er mest til sort kaffe og er vild med den nye smag: Zoega's Dark Temptation. Duoce Gusto fås i forskellige modeller. Min model er den der hedder Piccolo. Dolce Gusto har både varmt/koldtvandsfunktion. Så kan se frem til at nyde en iskaffe på min altan til sommer! Er sikker på at Dolce Gusto bliver mine nye bedste ven :-)
 
I dag har jeg fridag! Jeg har startet dagen med at være til tandlægen. Av hvor jeg dog hader når de skal fjerne tandsten! Senere skal jeg indtil byen og mødes med mine to veinder Amalie og Anja. Og til aften får jeg besøg af to andre veninde; Sarah og Sascha, som jeg har været veinde med siden vi var 6! Så det skal nok blive en skøn dag!
 
/ Stine
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar