tirsdag den 13. november 2012

Fredag: DAAAAAAISY med Himmelev girls!




Monique: Kjole - Vero Moda // Sko - Jeffery Campbell (kom på senere!)









I fredags fik jeg fri allerede kl. 14, men skulle hurtigt til Roskilde, da alle pigerne fra min gymnasieklasse og jeg skulle have en vild genforening. Og det må man sige det blev!!!! Hold op en fest vi havde og det er de færreste der kan huske aftenen, haha! Vi hyggede helt vild med lækker mad, gode drinks og en masse sladder og indtog Daisy kl. 12, hvor der var pænt tomt, men efter blot 10 min (sådan føltes det.. lol) var der helt proppet og vi havde den vildeste fest, hvor mobiler blev mistet, vi væltede og et par enkelte fik vist også besøgt toilettet. Det skal klart gentages snart og jeg kan slet ikke vente. <3 <3 <3 <3 <3

Med hensyn til lørdag med Deres folkene kan jeg kun sige: TAK til dem der hjalp mig på benene, skibet havde vist gjort mig en smule søsyg blandet med alkoholen.. uuuups, men hold op vi havde en fest. :-D (har desværre ingen billeder.. nok også meget godt i forhold til de alle havde været sløret når man tænker på min tilstand.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar