søndag den 11. november 2012

Vild nat!



Igår var Monique og jeg ude med vores skønne kollegaer! Og hold da op hvor var det en vild aften! Kit, jesper og jeg var jægerbomb trio igår! Har aldrig drukket så mange jæger bombs før, vi drak to flasker på omkring tre timer... Vi startede med at opvarme hos en af vores kollagaer og efter det tog vi på Spektrum, hvor vi havde 3 VIP-borde lige ved dansegulvet. Har ikke været på Spektrum før, men synes der var rigtig fedt, selv om jeg synes at gennemsnitsalderen var lige ung nok til mig (for jer der ikke ved, hvad Spektrum er, så er det et diskotek på et skib og det er skandinaviens største partyboat). Alle var simpelthen så fulde og jeg har det godt nok også utrolig stramt i dag.
Hertil aften skal jeg hjem og besøge mine forældre og se forbrydelsen med dem.

God aften!

/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar