torsdag den 15. november 2012

Outfit - 15.11.12

Monique: Skjorte - Gina Tricot (ærmer klippet af) // Jeans - Dr. Demin // Sko - Vans

Stine: Skjorte - Cheap Monday // Jeans - Dr. Denim // Støvler - Pavement 


Hurtige billeder af dagens taget på Iphone og redigeret i prof. apps (hæhæh) - lige det bedste jeg kunne fremstille, når jeg havde glemt kamera!

I dag har Stine og jeg været på arbejde 10-18, så nu vil jeg smutte i bad og hygge med Gossip Girl.
I morgen bliver en lang dag med arbejde i Deres 10-19 og arbejde på The Bank 22:45-? i registreringen (glæder mig til fulde Stine og Nanna kommer og siger YOOO) Tror faktisk helt jeg har glemt at sige jeg har fået arbejde der, men det har jeg altså og det er skide sjovt!

God aften lækre damer. <3

/Monique

1 kommentar:

  1. Nederste grønne skjorte ser super lækker ud :)

    www.itsmypassions.dk

    SvarSlet