fredag den 28. december 2012

Christmastime... misteltone and wine...


Synes ikke, at I skulle snydes for et sidste juleindlæg...hæhæ. Synes altid at julen går alt for hurtigt! Det når lige, at gå op for mig juleaften at det er jul, og så er julen slut! øv bøv! Disse billeder tog jeg juleaften hos mine forældre. De pynter altid så fint op til jul (modsat mig det intet julepynt har haft i min lejlighed i år). Gid der var bare nogle flere aftener som juleaften i løbet af et år! Det er virkelig en magisk og fantastisk aften.

Min aften står på bytur med min bedste veninde, Nanna! Vi rgener med at starte på The Bank og så se hvad aftenen bringer!
De sidste par dage har stået på arbejde, hvilket de følgende også kommer til! Juleferien er bare en anelse for kort, når man står i butik og kun har fri 24.,25. og 26.! Nu skal jeg nok stoppe med at complaine ;-)

God aften damer!

/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar