torsdag den 6. december 2012

We love to party!


Billederne er fra i lørdags (jeg ved det, bedre sent end aldrig haha!), hvor jeg var i byen med mine skønne piger! Først startede vi med middag og lækre drinks hos mig, derefter tog vi på MÆLK (hvor vi kun blev i ti min., var ikke just fan af det sted), efter det tog vi på Bank, hvor vi havde en vild fest! Min chef var enorm sød ved os og tog sig af os hele natten. Min anden chef inviterede mig til Malaga (wtf?). Blev nødt til at forklarer den søde mand, at jeg desværre har et fuldtidsarbejde herhjemme og ike lige kunne hoppe på et fly med ham søndag morgen (selv om det ellers var fristende med den kulde, vi går i møde!). Da Bank lukkede, kom vi ud til det fineste snelandskab! Jeg var pt ikke særlig tilfreds med det lige i situationen, men det var godt nok smukt. Jeg faldt to gange på vej hjem, hvilket har resulteret i to fuldkommen fuckede knæ, så er det bare ikke rart at bo på tredje!
Denne weekend står for mit vedkommende på arbejde og måske en julefrokost, hvis jeg kan få byttet min vagt lørdag :-)

/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar