onsdag den 26. december 2012

What a lovely christmas








Lidt billeder fra min juleaften, som jeg holdte i selvsskab med min mor, storebror og hans kæreste. :-) Først tog vi ud på min mormors grav og sagde god jul. Hende savner jeg helt vildt! Derefter tog vi hjem til min bror og hans kæreste i Roskilde. Vi havde en skøn aften, selvom jeg aldrig har haft så mange smerter i min mave på grund af alt den mad! Jeg fik skønne gaver og var i godt selvsskab, så den aften kunne ikke være bedre. Om aften tog jeg på Muli og fik en øl med Mie og hendes søster Stine, hvorefter jeg mødtes med min veninde Anna senere og tog på Daisy. Jeg har kun en ting at sige til den nat - undskyld til dem jeg væltede ind i .......

I dag har jeg været grim og kigget på udsalg på nettet.. er dog ikke helt overvældet over det endnu. Nu vil jeg fråde noget mad - FitnessDK og jeg skal snart blive gode venner!

/ Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar