søndag den 9. december 2012

Only miss the sun when it starts to snow...


Har haft en fantastisk weekend! Igår var jeg til julefrokost med min dejlige veninde kit! Vi startede på frederiksberg og endte aften på Hornsleth. I dag har jeg været med mine forældre ude og købe sofabord. Og så har jeg haft besøg af mine to skønne veinder, Sascha og Sarah! Så det har bare været den hyggesligste eftermiddag. Om lidt får jeg besøg af min bedste veinde, Nanna, og vi skal lave lække lassagne.. Mums.. Jeg kan slet ikke forestille mig en mere perfekt søndag! 
Jeg har næsten ikke sovet i denne weekend. Fredag arbejde jeg på Bank og fik kun en halvanden time inden arbejde og i går kom jeg aldrig i seng, så i nat skal der bare soves igennem!
Billede er taget imorges, da Kit og jeg skulle hjem fra Frederiksberg, hvor vi tog tilbage til, da Hornsleth lukkede.
Håber også at jeres weeknd har været awsome!
 
/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar