lørdag den 15. december 2012

One more fucking lovesong and I'll be sick!

 
I denne uge har jeg fået ordnet en masse julegaver! Er ikke helt færdig, men er godt i gang. Problemet med at købe julegaver er bare, at jeg konstant bliver fristet af at købe ting til mig selv! Det gør helt ondt i hjertet, at jeg må lade alle de fine ting i butikkerne hænge, fordi der simpelthen ikke er råd til dem her i december måned. Men jeg har alligevel ikke kunne styre mig helt. Jeg har købt et par bkuser i imiteret skind fra New Yorker (første køb fra New Yorker nogensinde!!), ringen er fra Pilgrim og den fine top med sten på er fra Zara! Mit humør har ikke været helt godt i denne uge, da jeg har været utrolig ked af nogle ting og så hjælper det altså bare med noget shopping! Hvem der end sagde, at penge ikke køber en lykke, har simpelthen ikke haft et ordentligt shoppegen!
 
 
Undskyld, at der slet ikke er blevet blogget i denne uge! Moinique og jeg har simpelthen så meget arbejde! Vi lover, at det nok skal blive bedre til januar. Min uge har stået på julegaveindkøb (som før nævnt), så har jeg været i biografen. tivoli, hygget med veninderne og arbejdet som en gal!
I aften står den også på arbejde på the Bank (hvilket det også gjorde i går) og imorgen skal jeg arbejde i butikken, så minus søvn til mig!
I må have en god aften!
 
/ Stine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar