lørdag den 22. december 2012

When the flash is on


 Stine: Pels - Genbrug på Vesterbro // Blazer - Vila // Strik - Vero Moda  // Jeans - Dr. Demin // Sko - Vagabond // Taske -  Marc By Marc Jacobs // Halskæde - H&M

Monique: Fake fur - Asos // Cardigan - H&M  // Top - Forrest and Bob // Jeans - Dr. Demin // Sneakers - Nike Air Force // Taske - Inwear // Halskæde - Stig P

FØRSTE OUTFIT BILLEDER TAGET MED DEN NYE FLASH OG JEG ER GLAAAAD! Nu fungere det sku - beklager dog vi ligner nogen freaks, men der var en restaurant ved siden af os hvor nogen stod og stirrede (fucking akavet).. men altså mit kamera ser også ret prof ud nu hahahahah, ligner bare det vildeste udstyr jeg har mig, det fede er så jeg ikke fatter halvdelen af knapperne! I dag har vi bare arbejdet, hvilket jeg også gjorde i nat på The Bank. I morgen står den på wooooork igen også er der 'juleferie' i (hold fast!) 3 dage! :) wuhuuuuu, nu vil jeg rydde og på mit værelse for det ligner lort. ses

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar