tirsdag den 18. december 2012

NEW YEAR - DRESS

1. Toby.dk 2. Nelly.com 3. Nelly.com 4. Nelly.com

Har fundet 4 gode bud på hvordan min nytårs kjole kommer til at se ud. Som man hurtigt man se, så skal den være sort (!!!), men gerne med noget glimmer, fjer eller fine udskæringer. Synes det skaber en form for elegance med det sorte, hvor detaljerne giver den et festligt udtryk.

Til nytår ser min plan således ud:

1. Spise i Kbh med nogen søøøde piger
2. Til Roskilde og være fuuuld

I morgen skal jeg til Roskilde og se 2 af mine veninder til deres Galla, på det gymnasium jeg også selv har gået på (Himmelev Gymnasium). Det bliver så fint at se deres fine kjoler og imens kan jeg stå og drømme mig tilbage den dengang jeg selv havde Galla.... Det måtte godt gentages!

Nu vil jeg smutte ud i den søde verden og nyde dagen. :-)

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar