tirsdag den 16. oktober 2012

Dyrt at leve sundt? I believe not..

 
 

Jeg går meget op i at spise sund mad! Da jeg var lille kunne jeg spise lige hvad jeg ville og i ubegrænsede mængder uden, at det på nogen måde kunne ses. Det kan jeg så ikke længere. Er altid blevet opdraget til at spise sundt, hvilket jeg sætter stor pris på. Forstår slet ikke at mange siger, at det er alt for dyrt at spise sundt?
Jeg spiser altid enten havregrød (mega billigt), a38 med musli eller græsk yougurt med mandler og honning til morgenmad.
Til frokost spiser jeg ofte ting som avokado, hytteost, gulerødder, hummus osv. Nu er jeg også begyndt at spise rødbederåkost med græskarkerner. Det smager simpelthen fantastsik og er så BILLIGT! Kan kun anbefales.
Aftensmåltider er ofte varrierede alt efter om jeg spiser alene eller har gæster :-)

/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar