fredag den 5. oktober 2012

Hygge med den bedste!



I går aftes lavede jeg mad og hyggede til Sommer i sunny Beach (haha synes simpelthen de er så sjovt, at se alle de fjolser, der vælter rundt dernede) og Fristet (ad jeg havde godt nok heller aldrig spist en rotte, føj!) med min bedste veinde, Nanna. Nanna er den bedste pige i hele verden! Hun er min familie. Ligemeget hvad, har vi det altid fantastisk sammen. Vi har også rejst sammen en masse gange og der er bare ikke noget bedre end at tilbringe hver eneste dag i Nannas selskab. Jeg er så utrolig heldig at have hende i mit liv og ville aldrig nogensinde kunne undvære hende.

I dag står den på 9 timers arbejde i butikken og i nat 6 timers arbejde på The Bank!

Håber at I får en fantastisk fredag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar