fredag den 5. oktober 2012

Outfit 05.10.12

Læderjakke - Boutique for Topshop // Bluse - Sparkz // Jeans - Dr. Denim 

Halskæde - Stig P

Taske - Pieces
Støvler - Pavement

Top - H&M // Jeans - Dr. Denim // Sko - Vans
Halskæde - Stig P

Ringe - Moss Copenhagen og Line & Jo
Her er et lille billedserie af vores outfit i går, som for vores begges vedkommende var en laaaaaang dag. Først havde vi begge en 9 timers vagt i Deres, hvorefter Stine skulle hen på The Bank og stå i registering. Jeg tog op og træne i 1 time, og var først hjemme kl 21:30, hvor jeg sad og så film og redigerede billeder. Så nu vil jeg spise min morgenmad, for i dag står den på 8 timers vagt, håber der bliver en masse at lave! I aften tror jeg Kit og jeg tager i Kødbyen og drikker os fulde, det har vi brug for. (hehe)

Ha' en skøn dag. :-)

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar