lørdag den 27. oktober 2012

Home on a friday










I går havde Kit og jeg hygge aften derhjemme. Vi lavede hjemmelavede burger og spiste alt for meget slik! Det var meningen vi skulle se film, men den ene film efter den anden faldt vi i søvn til og vi måtte til sidst erkende at Ole Lukøje nok havde overtaget vores øjne. I dag stod vi op og tog på arbejde, hvor vi havde event omkring kvindehandel. Alt i alt, et vellykket event, hvor budskabet blev sendt godt ud. Det var i hvertfald ikke til at komme forbi på Strøget foran vores butik. Nu vil jeg gøre mig klar og vente på at Stine ringer og siger jeg må komme. Kan mærke de 2 flasker hvidvin (jeps dem til 24 kr. i Netto!) venter på mig og jeg må indrømme jeg snart ikke kan modstå dem længere. Er sikker på vi nok skal blive gode venner i aften!

God aften til alle jer derude. :-))

/ Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar