mandag den 1. oktober 2012

Nyt til lejligheden


Har i dag været ude og købe nye ting til min lejlighed. Fandt de fine puder i H & M home og de resterende ting, som er til mit køkken, fandt jeg i Bahne. Jeg skulle faktisk også have modtaget min nye sofa i dag (som er fra Idémøbler), men blev ringet op og fik at vide, at der ville gå yderligere 10 UGER før jeg får den leveret!! WTF! Jeg blev så rasende, synes det er under al kritik, at jeg får at vide, at jeg vil modtage min sofa indenfor 4 uger og at det så bliver ændret til 14 uger. Jeg blev tilbudt at købe en anden sofa, som så endda slet ikke var samme farve og som så kostede 4.0000 mere. Det ville jeg selvfølgelig ikke gå med til. Tilsidst fik jeg tilbudt en lånesofa. Det er på ingen måde tilfredstillende, men bedre end at skulle leve uden sofa helt frem til midten af december.
Hvilken service...

/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar