fredag den 26. oktober 2012

Outfit 26.10.12


                    Skjorte - Genbrugen i Hjørring // Halskæde - Stig P // Sneakers - Nike Air Force 


                       Strik - Vero Moda // Jeans - Dr, Denim // Sko - Pavementl // Halskæde - Stig P

Outfit fra i går, som vi lige hurtigt tog efter lukketid. Som i kan se, var jeg en efterligning af et telt... Dog synes jeg billedet snyder, håber bare det er en skidt vinkel, for fik super mange komplementer fra kunderne, hvor de spurgte hvor den var fra. Dog måtte jeg skuffe dem og sige den var fra en genbrug oppe hos min far i Hjørring. Efter arbejde tog jeg hjem og lavede burger og spiste kilovis af slik med Kit, hvilket der kommer billeder af i aften. Nu vil vi gøre os færdige og smutte på arbejde! :-)

/ Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar