tirsdag den 23. oktober 2012

new stuff



Få af de ting jeg har anskaffet mig denne måned (der kommer indlæg med de andre ting de kommende dage) er to Adidas t-shirts fra drengeafdelingen på min arbejde. Kunne simpelthen ikke vælge om det skulle være den sorte eller hvide, så tog dem begge. Mit andet køb er et par hvide Nike Air Force, som jeg købte en smule spontant. Har længe ønsket mit et par Nike Air Max i hvide, men har ikke kunnet finde dem nogen steder, og da min veninde der lige har været i London heller ikke kunne finde dem, tænkte jeg nu måtte jeg finde et alternativ. Jeg er super glad for dem, på trods af den sarte farve, i denne årstid.

I dag har jeg fri og vågende først kl 11. Derefter har jeg spist en god portion morgenmad/frokost, som bestod af avokado, yogurt med mandler og banan, røræg og en thebikes (hehe lidt usundt skulle det være, nu når man har fri) Lige nu har jeg sat en dej til hævning, så jeg kan bage grovboller. Mums, en afslappende dag!

/ Monique

2 kommentarer:

  1. Åh jeg er forelsket i den hvide tee fra adidas. Smuk og enkel! :)

    SvarSlet
  2. Ja den er SÅ lækker!
    Kostede kun 249,95, så det er ikke så galt endda. ;)

    SvarSlet