tirsdag den 30. oktober 2012

NEW IN: dry shampoo + eyeliner


For nyligt da jeg var i Matas, røg der tog ting med hjem. Den ene var en eyeliner fra Maybelline kaldet 'master precise liquid eyeliner' i sort. Selvom jeg altid bruger Mac, så har jeg fra Stine hørt at denne eyeline skulle være super god, så jeg tænkte den skulle prøves! Den holder hele dagen og er super nem at påfører, så den var skam alle de 75 kr. værd. Det andet jeg købte var en dry shampoo fra 'Trines Wardrobe'. Hun var en af de første bloggere jeg fulgte og har haft stor succes. Hun har derfor lavet en sko kollektion i samarbejde med Defeeter og nu også nogen skønhedsprodukter, som kan købes i Matas. Har prøvet den her til morgen og synes den virker rigtig godt, mit hår ser i hvertfald fint nyvasket ud. I kan findes hendes blog her: http://trineswardrobe.dk/

/ Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar