søndag den 14. oktober 2012

I would love to own!

Metalic strik  - River Island // Halskæde - Stig P // Bralets - TOPSHOP // Jakke - Zara // sko - Jeffrey Campbell (model: Foxy) // kjole - NELLY.COM // Strik - TOPSHOP // bluse - American apperal // Blazer - Zara 

Ville elske at eje ovenstående items. Nogle at tingene er ældre end andre, som 3d flower bluser fra Amarican apperal eller Foxy fra Jeffrey Campbell, men det ændre ikke på at de stadigvæk er på min liste over Stines' most wanted :-) Synes bralets er utrolig fine, men synes det er lidt svært, om det bliver lige lidt for meget at have på i byen til high waisted jeans. hvad synes I?
Blazeren fra Zara er simpelthen så smuk, men Monique og jeg har lige købt spikes på ebay, så prøver lige om jeg kan lave noget ligende selv, inden jeg smider penge efter den anden.
Glitter kjolen fra Nelly ville være enormt oplagt til nytår! Den er så flot. Jeg har bare en anden rigtig fin glitter kjole, som jeg købte på Tenerife sidste år, som jeg endnu ikke har haft på og hvis ikke jeg får den på til nytår, hvornår får jeg den så på?
Denne uge står på masser af arbejde og ingen fridage, da det er efterårsferie. Hårdt liv ;-)
Håber at I har haft en lækker weekend!


/ Stine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar