tirsdag den 2. oktober 2012

My day off




I dag har jeg haft fri. Jeg sov længe og lavede en skøn og sund morgenmad, som i kan se på første billede. Derefter begav Filippa (min hund) og jeg os til Hvidovre, hvor Filippa skulle have en vaccine. Her fandt vi dog ud af at hun desværre ikke har tabt sine mælketænder og derfor skal ind og have dem ud en anden dag, og den dag kunne hun ligeså godt få vaccinen også. Vi tog hjem og jeg spiste frokost og tænkte jeg ville gå ind på Strøget og shoppe min sorger over jeg ikke havde fået det store ud af min fridag væk. Jeg kom hjem med en del lækre sager jeg længe har ledt efter, som jeg vil glæde mig til at vise. Nu vil jeg spise min aftensmad, som i ser på sidste billede, mums! Tænker jeg vil se en god film i aften, så jeg er frisk til 4 dages arbejde. God aften. :-)

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar