mandag den 29. oktober 2012

New in: Bruuns Bazaar t-shirt


           Jakke - Asos // T-shirt - Bruuns bazaar // Jeans - Dr, Denim // Sko - Vans // Halskæde - Stig P


Igår havde jeg min nye Bruuns Bazaar t-shirt på der er 100% bomuld. Jeg købte den, den dag der var 20% i deres butik. Normalrpisen var 300 kr., hvilket jeg også synes er en fin pris for en basis t-shirt i så god kvalitet. Min fridag i går blev brugt på at sove længe (endte ikke i byen alligevel) og vågne frisk, hvorefter jeg tog ind til Strøget og fik snoldet lidt i Matas og spist en Marsbar med en fra mit arbejde (vildt nok). Om aften var jeg inde og se 'Taken 2' med en af mine barndomsveninder fra Roskilde, som jeg ikke ser så ofte. Det var skønt at se hende og vi hyggede os rigtig meget! Der kommer et indlæg om filmen i eftermiddag eller aften.

Nu vil jeg spise min havregrød og se at komme i tøjet, så jeg kan komme på arbejde. :-)

/Monique

Ingen kommentarer:

Send en kommentar